niedziela, 24 października 2010

Wyzwanie: Mój ulubiony kolor - blog Na Strychu

Oto kartka na moje pierwsze kartkowe wyzwanie. Wysoko sobie postawiłam poprzeczkę, bo kolor zielony jest mi kompletnie obcy. Tak jak sugeruje Tores, na początku zebrałam wszystkie zielone rzeczy. Okazało się, że jest tego niewiele: 2 zielone kwiatki i wstążka w zgniłozielonym kolorze. Tym bardziej jestem dumna z rezultatu końcowego.
Kartka podarowałam Marcinowi, który świętował swoje urodziny oraz otwarcie własnej firmy. 


6 komentarzy:

  1. Jak widać nie trzeba dużo - wystarczą dwa kwiatki i wstążka :) Bardzo mi się ta kartka podoba, zwłaszcza oryginalny i pasujący do okoliczności napis. Dziękuję za udział w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna! I bardzo estetycznie wykonana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki za komentarze - te pierwsze cieszą ogromnie;
    co do napisu to się przyznam, ze to kawałek reklamy z gazety:>

    OdpowiedzUsuń
  4. :D świetna kartka, bardzo lubię zielony.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajna kartka, powodzenia w wyzwaniu:) dzieki za odwiedziny u mnie i zainteresowanie :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak jest, zgniły zielony rueles :)

    OdpowiedzUsuń